2.3.13

SUQQU友達之團購:詳情公佈


友達之團購來囉!由於這次是個人旅行性質,同時我也不是做團購的,有什麼問題請多多包涵(同時也唔該包涵埋我的詳情公佈遲了幾小時,哈哈...)

重覆前篇的基本資料,並加入細節,謝謝大家。

本人去大阪的時間:3月12日至16日 

代購貨物:只限SUQQU,只包括眼影、眉粉/筆、口紅、胭脂、眼線、睫毛膏、化妝掃、睫毛夾。不包括護膚品和粉底(碎了破了漏了難交代)。每人只限買三件單品或以下。

交收方法:只限郵寄,自行選擇寄件方法(平郵或掛號),並負責郵費,實報實消,我不會收多收少一分。只限香港居住的博友仔。收妥全數後一星期內寄貨,會加強包裝但不保證完整到達,除非無貨,貨物一旦己購買即不設退款。 

落訂細節:括眼影、眉粉/筆、口紅、胭脂、眼線、睫毛膏、睫毛夾一律落訂$200港元,化妝掃視乎掃價﹐另在電郵商量。

落訂日期:3月1-9日(9號後不設加單,也不得改單) 

落單方法:9日前電郵到 princessbabylon@hotmail.com,將於3月10日前會收到落訂戶口的資料,如未有收到請在這邊留言。

價位:我會到日本以Visa信用卡結賬,兌換率天天不一,無法日日更新,回來後24號前update大家兌換率和扣除訂金後尾數多少。收貨日期應是3月尾左右。

產品顔色和質感請自行上網做功課,我常說我很樂意提供參考資料但絕無義務spoonfeed任何人,有問題可以問但我只能盡量答,不作任何擔保,我不是在SUQQU打工,手上沒有完美答案。

就這樣囉!有什麼問題可以在這篇留言或電郵給我。

6 則留言:

  1. 我係之前話細佬會去日本所以同你猛傾suqqu 盤嘅Gladys, 因為痛苦地俾人放飛機 (家姐點會重要得過女朋友呢, 唉...), 所以我要麻煩你代購。

    請問寄郵件的辦法, 我可以用"本地郵政速遞 (櫃位領件服務)" 嗎? 不可以的話用快遞都好。包裝材料亦要加o係尾數上面吧? 等你完成shopping 返香港後confirm。

    回覆刪除
  2. 無問題呀,用任何郵政服務都可,還是那句實報實消啦!包裝方面差本上用bubble紙包兩層就可以免費包埋,如果要加盒或暫其他就可能要再收費啦。

    回覆刪除
  3. 我要重重地道歉啦, 因為我細佬搞錯咗我叫佢去嘅百貨公司名, 佢今日終於知道飯店同suqqu所在地只有十幾分鐘路程(酒店網話嘅)。


    我想俾多d時間考慮shopping list, 所以今次唔會跟團。今次搞到你收咗風以為要做野先dup停你, 真係對唔住。 因為無俾訂單又未過數, 希望你可以大人有大量, 下次有機會成團都預我一份, 唔好嫌棄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦無問題呀,我都無做多左野,都有其他博友仔想問SUQQU啦!而且又無賺嘅,我都唔會蝕!希望你細佬會買到你想要嘅野啦!

      刪除
  4. Hello, 請問03 MATSUKASA 是否已經沒有呢? 因上日本網找不到, 但global的網又有.thankyou!!!

    Cat

    回覆刪除
  5. 唉, 失敗咗, 英國MA話未停產美軸, 日本就無得買銀葡萄, 入咗茜空 (@大阪)。

    回覆刪除